February 6, 2017

Cara Beli Set Menyusu Shaklee Online

Assalammualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca blog ini. Terima kasih saya ucapkan kerana sudi melawat blog saya. Kali ini saya nak share tentang Cara Beli Set Menyusu Shaklee Secara Online.

Cara Beli Set Menyusu Shaklee Online


Ini adalah salah satu cara yang lebih mudah untuk dapatkan produk tanpa perlu buat panggilan. Klik klik saja inshaAllah akan terus proceed kepada bahagian pengeposan. Awak hanya tunggu barang sampai.

Lepas tu cara makan, baru hubungi saya di 012-3672560. Boleh Whats App saja. Tiada masalah. Yang penting kena nyatakan yang awak buat pembelian dari website saya ya. Bukan dari website orang lain. Heee.

Mungkin sebelum itu, awak nak tahu tentang harga kan? Boleh tengok di sini : Harga Set Menyusu Shaklee Yang Sebenar.

Ok ini adalah step yang awak perlu tahu.

1) Klik sahaja link ini : Cara Beli Set Menyusu Shaklee Online. Awak akan direct terus ke website belian. Klik "Agree" pada hujung agreement tersebut.

2) Kemudian, senarai barang akan keluar. Alhamdulillah kerja awak jadi mudah sebab saya dah pun tolong "tick" kan produk yang sepatutnya untuk awak tempah.

3) Masukkan details nama, alamat, nombor telefon dan emel di tempat yang disediakan.

4) Klik submit dan data untuk payment akan keluar. Masukkan details kad debit/kredit awak dan proceed to payment.

5) Sekiranya pembayaran awak berjaya, invoice akan dikeluarkan secara digital. Sila rekod nombor order dan nombor rujukan pengeposan.

6) Dalam masa 5 hari bekerja inshaAllah barang awak akan sampai dan boleh mula consume!

Mudah kan? Lebih senang buat kerja secara online ni. Tak perlu nak set masa jumpa, nak set kat mana nak jumpa, nak set dengan siapa awak perlu beli. Kan?

Tapi, sekiranya masih kurang faham tentang Cara Beli Set Menyusu Shaklee Online, boleh hubungi saya untuk dapatkan maklumat lanjut di 012-3672560.

Cara Beli Set Menyusu Shaklee | Pengedar Shaklee Online



Saksikan kompilasi aktiviti team kami dan pencapaian dalam Bisnes Online Shaklee


Cari Pengedar Shaklee area anda? >>> Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia

Nak Beli Shaklee Online Terus Dari Shaklee HQ >>> Cara Beli Shaklee Online

Nak Daftar Jadi Ahli? >>> Borang Daftar Ahli Shaklee Online

No comments: