December 14, 2016

Set Menyusu Shaklee Cara Untuk Senang Membuang Air Besar

Assalammualaikum. Selamat sejahtera. Apa khabar? Semoga semua pembaca blog ini sentiasa sihat ya. Entri kali ini saya nak kongsikan tentang Set Menyusu Shaklee Cara Untuk Senang Membuang Air Besar.

Set Menyusu Shaklee Cara Untuk Senang Membuang Air Besar

Saya tahu ini antara masalah-masalah mama selepas bersalin sebab saya pun terkena masa bersalin anak pertama. Huhu. Sadis. Nak nak anak sulung bersalin secara pembedahan ceaserean. Bila nurse kata dah membuang nanti beritahu ya, azab aih.

Masa tu minum air banyak mana pun tak jalan dah. Huhu. Bila nak meneran tu, memang ter-effect lah luka kat perut tu. Pedih! Sampai seriau nak membuang.

Anak kedua pun saya kena juga sembelit ni. Bersalin normal. Haa, gasaklah meneran. Dah lah kena 2 jahitan sebab koyak sikit. Memang boleh trauma. Hahaha! Risau weh. Terbuka balik jahitan kang, tak pasal-pasal saja kan.

Lepas bersalin anak kedua nilah saya tekad nak cari supplemen yang boleh bantu menyenangkan pembuangan air besar setiap hari. Bahaya juga kalau tak membuang hari-hari. Sangkut kat usus, jadi kerak, nauzubillah. Menakutkan!

Set Menyusu Shaklee Cara Untuk Senang Membuang Air Besar
Horror kan?!
Asbab tak membuang jugalah boleh terganggu emosi, boleh buat stres, boleh buat badan tal kurus-kurus (sebab sepatutnya bila menyusu kita kehilangan banyak kalori, sebab tu boleh kurus masa menyusu). Kenapa? Sebab toksin-toksin dan bakteria jahat dalam badan tak ada laluan nak keluar untuk di flush out dari badan. Duk terperangkap.

Kat mana dah saya baca bila kita senang membuang hari-hari, membantu pemanjangan kuku & pertumbuhan rambut. So, bila kita kerap membuang (hari-hari), kuku dan rambut juga akan tumbuh secara berkala setiap hari. Ya lah kot. Duk monitor pertumbuhan 2-2 ni macam betul saja. Ahahaha!

Ok ok, ini Set Menyusu Shaklee Cara Untuk Senang Membuang Air Besar yang saya ambil untuk bagi senang membuang air besar.

Set Menyusu Shaklee Cara Untuk Senang Membuang Air Besar

Alhamdulillah, bila saya amalkan secara konsisten sampailah saya mengandungkan anak ketiga dan kini menyusukan Adam yang berusia setahun, saya dah tak risau pasal sembelit. Minum air kena jaga haa...menyusu kan. Hehe.

Rasa-rasa awak juga mempunyai masalah Set Menyusu Shaklee Cara Untuk Senang Membuang Air Besar yang sama yang pernah saya hadapi ni, bolehlah hubungi saya di talian 012-3672560. Atau nak beli secara online terus? Boleh klik link ini : Cara Beli Set Menyusu Shaklee Online.

Set Menyusu Shaklee | Pengedar Shaklee Online Ampang

Untuk beli di kawasan berdekatan anda >>> Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia


Daftar Jadi Ahli? >>> Borang Daftar Ahli Shaklee Online

No comments: