December 29, 2016

Pengedar Shaklee Sungai Buloh COD Sg Buloh Area

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog saya. Semoga sentiasa dalam keadaan sihat ya. Kali ni saya nak kenalkan Pengedar Shaklee Sungai Buloh COD Area Sungai Buloh.




Saya tahu ramai yang nak cari Produk Shaklee tapi di area berdekatan awak semua tiada Stokis Shaklee kan. Suka saya bak beritahu yang Shaklee memang tiada stokis.

Sebab itu kali ni saya nak kenalkan Pengedar Sah Shaklee di Sungai Buloh yang boleh buat penghantaran COD Produk Shaklee direct ke Area Sungai Buloh ni.

Jom Daftar Ahli Shaklee Dengan Pengedar Shaklee Sungai Buloh.


Inilah dia orangnya, Puan Rosma Azyyati. Boleh panggil Azie. Selamat berkenalan. Hee...

Macam mana nak hubungi beliau?

Ok saya senaraikan medium yang awak semua boleh hubungi beliau:

No. Telefon :012-951 3802
Facebook Personal : Pengedar Shaklee Sungai Buloh

Selain menghantar, boleh juga datang ke rumah beliau untuk mengambil produk yang diinginkan. Jangan malu-malu ya. Hubungi saja beliau.

Oh ya, inshaAllah beliau juga dapat membantu awak sekiranya awak perlukan konsultasi tentang:
  • Cara makan vitamin
  • Waktu pengambilan yang sesuai
  • Untuk Daftar Ahli Shaklee untuk penjimatan 25% pembelian produk
  • Juga untuk membuat side income dengan Shaklee

Jangan lupa hubungi beliau, Puan Azie, Pengedar Shaklee Sungai Buloh sekiranya berada di sekitar kawasan Sungai Buloh untuk dapatkan produk secara COD.



Saksikan kompilasi aktiviti team kami dan pencapaian dalam Bisnes Online Shaklee


Cari Pengedar Shaklee area anda? >>> Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia

Nak Beli Shaklee Online Terus Dari Shaklee HQ >>> Cara Beli Shaklee Online

Nak Daftar Jadi Ahli? >>> Borang Daftar Ahli Shaklee Online

No comments: