December 7, 2016

Kedai Shaklee Untuk Bisnes Online Shaklee Saya

Assalammualaikum. Apa khabar? Semoga sihat semua ya. Ok, hari ni saya nak kongsikan Kedai Shaklee Untuk Bisnes Online Shaklee Saya. Kat mana kedai saya? Belum tahu kan? Ni nak beritahulah ni. Hihi.




Alhamdulillah, sejak 3 tahun ini, Kedai Shaklee saya sentiasa buka sepanjang hari, sepanjang bulan dan sepanjang tahun. Tutup setiap malam hanya ketika saya tidur sahaja. Hehe. Lepas tu buka balik. Pergi bercuti pun buka tau.

Nak join team TEA Shaklee saya? Boleh klik gambar bawah ni. Kenapa kena join team saya? Boleh baca sini : Kelebihan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya


OK lah ni dia senarai Kedai Shaklee yang wujud di Malaysia ni.

Klik imej untuk paparan lebih besar

Rasa susah nak pergi ke kedai-kedai ni? Jauh dari kawasan? Jangan risau. Saya kan ada. Boleh saja hubungi saya terus di:

(Pengeposan boleh dilakukan ke seluruh Malaysia)


No comments: