November 14, 2016

Kenapa Ilmu Produk Shaklee Sangat Penting Dalam Bisnes Shaklee

Assalammualaikum. Apa khabar? Ok hari ni saya nak kongsi macam mana mula-mula saya gali gali gali gali lubang. Eh? Kongsi pasal Kenapa Ilmu Produk Shaklee Sangat Penting Dalam Bisnes Shaklee? Hihi. Mesti korang tahu sebab apa kan.




Ok, ilmu pasal Produk Shaklee of course lah penting sebab Shaklee kan produk makanan tambahan. Nak tak nak kenalah tahu serba sedikit tentang:
  • Fungsi semua produk
  • Cara makan yang betul
  • Waktu pengambilan yang terbaik
  • Apa pantang-larang dia kalau ada
  • Apa sebab-akibat bila ambil produk ni

Dan macam-macam lagilah. Kenapa? Kenapa? Ok, kenapa kita nak jadi peniaga lepas tangan? Kita jual produk masuk perut tau. Bukan produk fizikal. Kalau kita salah consult, jadi apa-apa, takkan kita nak lepas tangan?

Sebab tu kita perlu ada ilmu walaupun sedikit, untuk bantu pelanggan-pelanggan kita untuk dapat kesan yang paling terbaik. Barulah kita dapat kawan baik. Gitu. Hee...

Ok lah, saya nak bocorkan sikit kat mana saya belajar semua pasal Produk Shaklee dan Bisnes Shaklee ni. Alhamdulillah, selama 3 tahun ni, banyak juga yang dah saya tahu. Sekarang masih sedang cuba implement untuk beri kesedaran kepada orang ramai. Macam awak. Heee...

1) Bengkel Nutrisi Anjuran Shaklee

Kenapa Ilmu Produk Shaklee Sangat Penting Dalam Bisnes Shaklee

Yang ini memang sangat membantu. Memang saya dapat fahami setiap fungsi Produk Shaklee direct daripada pakar nutrisi sendiri. Alhamdulillah, masa pertama kali saya join, saya dapat produk percuma! Hehe. DTX Complex. Hasil dari jawab kuiz markah tertinggi.

Best sangat pergi kelas ni. Bayar RM40 sahaja tapi buat dekat hotel 5 bintang. Makanan bertaraf 5 bintanglah. Sedap pula tu. Dapat minum Produk Shaklee secara percuma lagi. Dapat bawa balik produk lagi. Best ke best?

2) Belajar dari Buku Nutrisi

Kenapa Ilmu Produk Shaklee Sangat Penting Dalam Bisnes Shaklee

Alhamdulillah, group Bisnes Shaklee saya ada bekalkan buku nutrisi dengan keterangan produk yang sangat details untuk saya belajar dan fahamkan. Banyaklah yang tak tahu jadi tahu. Cara makan pun ada tahu. Boleh follow kat situ saja senang.

3) Group Facebook dan Whats App Bisnes Shaklee

Kenapa Ilmu Produk Shaklee Sangat Penting Dalam Bisnes Shaklee

Alhamdulillah, yang ini paling membantu untuk saya dapatkan segala info secara cepat dan padat direct daripada pakar nutrisi sendiri. Alhamdulillah, saya bersyukur sangat sebab saya terpilih masuk dalam group bisnes yang sangat excellent tentang ilmu Produk Shaklee ni.

4) Coaching Dengan Upline

Yang ini juga sangat-sangat-sangat membantu saya dalam memahami selok-belok Bisnes Shaklee secara mendalam. Dengan belajar dari orang yang dah berjaya. Kelas coaching kami bukan kelas menjerit sama-sama "kami kaya dan berjaya" tu. Kelas kami bukan kelas one person talking, others were listening. Kelas coaching kami kelas base on one-to-one. Kena ada komunikasi 2 hala baru boleh berjalan. Kena bawa buku untuk catit semua ilmu. Ibarat kita pergi ke sekolah untuk belajar tu tapi ini lebih santai.

Kenapa Ilmu Produk Shaklee Sangat Penting Dalam Bisnes Shaklee
Coaching dengan Up-Up-Up-Up-Upline, Master Haji Roslan.
Dah lebih 25 tahun consume Shaklee

Kenapa Ilmu Produk Shaklee Sangat Penting Dalam Bisnes Shaklee
Coaching dengan Up-Up-Upline, Master Cery.
Empayar paling besar dalam Malaysia.

Kenapa Ilmu Produk Shaklee Sangat Penting Dalam Bisnes Shaklee
Coaching dengan Upline saya, Master Siti Salwa
Internet Marketer hebat

Dan kelas kami adalah kelas di siang hari since ramai antara kami ada anak-anak kecil yang sangat memerlukan perhatian kan. Siap boleh bawa anak ke kelas dan berkeliaran dalam kelas. Hehe.

Eh, banyaknya terbocor rahsia. Alamak! Alang-alang dah tahu ni, jomlah join empayar saya yang sedang pesat berkembang sekarang ni.

Alhamdulillah, TEA Empire nama diberi. Apa maksud TEA? Boleh rujuk gambar paling atas sekali. Ok, nak register keahlian sekarang? Boleh saja.

Klik link ini ya: Daftar Ahli Shaklee Sekarang

Yang baik,
Fatin Mazelan
Founder of TEA Empire
Leader at SuperStar

No comments: