January 6, 2015

Kudapan Dan Jajan Untuk Kanak-Kanak

Saya ada 2 orang anak kecil. Kedua-duanya bakal memasuki 3 tahun dan 2 tahun pada Mac nanti. Tak sabar saya. Hehe.



vitalea for children shaklee





Serba sedikit saya tahu jugalah keperluan nutrien oleh si anak. Mereka memang suka mengunyah.


Sebelum ni hanya ada vitamin C je. Tu pun terkadang nak terkadang tak nak. Sebab masam. Ikut nasiblah juga.

Kali ni saya bersyukur sangat bila terwujudnya multivitamin berperisa anggur untuk diberikan pada anak-anak saya.

vitalea for children shaklee

Ya lah. Saya tak amalkan pemakanan yang seimbang dan betul-betul organik. Ayam pun beli ayam pasaraya biasa je. Huhu.

Nak nak pula anak yang kedua tak mahu minum multivitamin bentuk susu punya. Lagilah susah hati. Dari bagi keropok banyak MSG, baik bagi yang sihat kan.

Sekiranya anda juga berminat nak beri yang sama kepada anak anda, hubungi saya


No comments: