January 20, 2015

Cara Hilangkan Jerawat Di Belakang Badan

Dulu, saya pun mengalami masalah ni. Saya pun tak pasti kenapa tapi saya buat semua cara yang mampu menghilangkan masalah jerawat di belakang badan ni. Kenapa?




Baru sekarang saya tahu banyak faktor yang boleh menyebabkan masalah ini. Dulu tak rajin nak mencari. Lepas tu akhirnya sendiri pening macam mana nak selesaikan. Hehe. Ni antara punca-puncanya:
  • Genetik - sejarah keluarga yang memang ada jerawat.
  • Pemakanan - biasalah tak seimbang.
  • Hormon yang tak berapa stabil.
  • Kelenjar minyak dan peluh yang terlebih hasilkan minyak dan peluh di badan.
  • Persekitaran - terdedah dengan bahan kimia.
  • Kosmetik dan pakaian - suka pakai ketat dan mekap yang tutup liang roma.
  • Ubat-ubatan seperti steroid.

Banyak juga ya faktornya. Huhu.

Alhamdulillah. Tapi sekarang dah tak perlu risau tentang masalah ini lagi. Sebab saya dah berjaya hilangkan jerawat di belakang badan saya.

Kini saya tampil lebih yakin untuk duduk bersama dengan suami dan tidak risaukan ia lagi.

Sekiranya anda berminat nak mencuba produk yang saya telah gunakan, hubungi saya di nombor yang tertera.



No comments: