July 24, 2013

Set Menyusu Shaklee Cara Banyakkan Susu

Di sini anda akan tahu Set Menyusu Shaklee Cara Banyakkan SusuAlhamdulillah. Saya masih mampu menyusukan anak saya yang kini berusia 4 bulan 18 hari. Production susu saya masih banyak sehingga kini. Ya, 10 oz untuk sekali sesi pumping!

Set Menyusu Shaklee Cara Banyakkan Susu
Hasil saya sekitar sebulan.
Saya hanya melakukan sesi pumping sekitar 6 jam sekali. Hasilnya mungkin boleh jadi lebih dari 10 oz. Bayangkan sekali perah dapat menghasilkan 10oz. Satu hari = 24 jam, jadi saya perlu pam sekitar 4 kali sehari. 10oz darab 4 = 40oz!

Teruja? Perlukan benda yang sama? Mari. Tiru macam saya. =)
[tiru 10oz production susu tu]

Shaklee ada menawarkan Set Menyusu Shaklee Cara Banyakkan Susu untuk ibu-ibu yang sedang menyusukan anak-anak anda. Dengan kombinasi Alfafa Shaklee, Vitamin B Shaklee, Vitamin C Shaklee dan Vitalea Multivitamin Shaklee, InshaAllah production susu anda dapat diperbanyakkan.



Kelebihan Alfafa Shaklee:
  1. Mencuci hati, darah dan usus.
  2. Melawan alahan.
  3. Baik untuk patologi di dalam usus dan perut.
  4. Melawan tumor.
  5. Menyingkirkan lemak dan kolestrol.
  6. Melegakan keletihan.
  7. Mencegah/merawat atritis.

Apa fungsi Vitamin B Shaklee tu?
  1. Tukarkan makanan kepada tenaga
  2. Mengurangkan simptom kemurungan (depressiondan tekanan (stress).
  3. Meningkatkan fungsi otak.
  4. Galakkan kesihatan jantung, metabolisma tenaga dan replikasi DNA yang sihat.


Vitamin C Shaklee ni apa?
  1. Sebagai anti-oksidan semulajadi.
  2. Kekalkan intergriti sel.
  3. Menolong kurangkan simptom alergi.
  4. Menguatkan gigi, gusi, tulang dan saluran darah

Dah ada Vita-C, Vitalea Multivitamin Shaklee ni untuk apa pula?
  1. Menyokong sistem pembiakan
  2. Pertumbuhan dan penggantian sel
  3. Meningkatkan kecerdasan mental dan imun dari jangkitan.
  4. Menolong fungsi normal penghadaman dan selera makan
Jangan lupa! Untuk melakukan teknik power pumping juga! Manakan ada hasilnya jika kita berikan sesuatu perkara tanpa ada pergerakannya. Macam kereta. Minyak hitam sudah di servis. Bagaimana nak tahu lancarnya perjalanan kita tanpa memandu kereta tersebut? Ya dak?

Usaha tangga kejayaan! Jangan malas-malas. Jika tidak untuk kita, fikirkan anak-anak kita. Susu ibu itu adalah hak mereka. Sepertimana kita sering mempertikaikan hak kita sebagai pengguna di mana-mana saja, sama juga seperti mereka. Cuma mereka tak reti nak protes je.

Klik sini untuk tahu Set Menyusu Shaklee juga Bagus Untuk Lelaki atau nak beli secara online terus? Boleh klik link ini : Cara Beli Set Menyusu Shaklee Online.

Untuk khidmat nasihat tentang Set Menyusu Shaklee Cara Banyakkan Susu secara percuma (setelah membuat belian dengan saya), boleh hubungi saya di 012-3672560.


Set Menyusu Shaklee | Pengedar Shaklee Online

Untuk beli di kawasan berdekatan anda >>> Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia


Daftar Jadi Ahli? >>> Borang Daftar Ahli Shaklee Online

No comments: