October 30, 2010

Hari Comel Gua.

Oh. Alhamdulillah. Selesai sudah mejlisnya. Tadi. Sekali dengan mejlis birthday gue. Oh! Ini merupakan 1 sambutan hari lahir yang tak dapat digambarkan melalui apa sahaja termasuk kata-kata. Gue bukan excited, nervous or scared. Cuma terkesima. Seperti belum mahu percaya. Gue sudah menjadi tunangan orang. Ehe. Apakah?

Ok. Gue selit gambar huduh dahululah ya. Gambar cantik-comel, nanti gue selitkan di masa akan datang.

Ini of course gue. Maaf, gambar goyang-goyang.
Ada sedikit gempa berlaku.



Hantaran gue. Macam apakah susunannya? Ehe.
Oh ya, warna peach putih ya.


p/s : gue panggil Hari Comel sebab sukahati gue lah. Hari gue. Ehe.

7 comments:

juwei said...

1st! tahniah fatin! t majlis jemput!! :)

::SizuKa:: said...

congrates fatin! waa..tak sangka dah jadi tunang org. hehe. may Allah bless u always..nanti dah nak kawin, jemput tau! :)

Nazrin Saad said...

gua rasa entri gua jugak yg lagi menarik. tp sbb entri lu ada foto, bleh gak arhhhh!!

hahaha. harapnya boleh tidur nyenyak malam ini.

kongratulasi ya dokk.

Aimanness said...

congrats Fatin! ;) aku tumpang happy okay.

ashraf said...

paten dh tunang weeeeeee :)

yan dayana said...

tahniah u..wah!xsangka ko dlu jalan yer.*wink*kawen jgn lupe jemput yer..

mikhaelahmad said...

entri aku lagi comel!

oh, sila buang word verification. tiada kata-kata yang mampu aku luahkan untuk membayangkan betapa annoy nya aku dengan word verification. hahaha