August 27, 2010

Plan hidup.

Tahun 2030. Untuk jangka masa ini. Aku sudah ada sebuah rumah. Satu setengah tingkat, swimming pool untuk segala jenis ikan bersambung sedikit di bawah rumah. Ditakhtakan alas kaca tebal untuk aku lihat segala ikan-ikan melakukan aktiviti harian mereka ketika di dalam rumah. Ada 4 bilik tidur. Ada 3 bilik air. Ada 1 ruang makan. 2 ruang tamu. 1 dapur besar. Besar sangat sehingga jika aku memasak secara sepah, masih ada ruang yang bersih.

Sudah ada sebuah kenderaan. Cukup untuk aku dan keluarga. Yang kecil tetapi selesa. Penjangkaan kereta 5 seat. Besar Myvi. Sudah punya pekerjaan yang senang lenang tanpa perlu minta banyak cuti tanpa gaji.

Juga sudah ada 4 orang anak. Jika dibenarkan.


p/s : sekarang pun belum bekerja tetap.

9 comments:

Anonymous said...

xmau la 4org....
nak 8org....
yeay!!!!!!!!!!!!!
kalau sorg ilang...
ade lg 7org...
xyah nak pening2...

;D

Fatin Mazelan said...

uih mana boleh hilang! susah payah nak dapatkan. tiba2 hilang sorang, wat bodo je. takleh2. kena jaga juga. =P

Tfaaaaaa said...

hahahaha

Fatin Mazelan said...

kenapa gelak?

Anonymous said...

jangan tamak la...
dah ilang kene redha...
leh dapatkan lg... ;D

Fatin Mazelan said...

uih part anak mesti kena tamak syg oi. hehe. waris tu!

takkan la tiap kali hilang nak dptkan lagi? wuu~

say- O said...

tambah satu lagi.
ajak alumni dot buat bbq kat rumah ko.
style?

Fatin Mazelan said...

aaaaaaa~!!!! kenapa rumah aku? hoho. takyah 2030. kalau diizinkan, raya ni pun leh datang.

Fatin Mazelan said...

salah2. raya ni pun leh wat.