August 24, 2010

Pengakuan secara teori mungkin berkesan.

Ha! Dah tahu dah apa masalah aku. Err...sebenarnya tiada masalah. Saja aku cari masalah. Err...mungkin ada kot. Abaikan.

Sekarang dalam proses penenangan diri. Diharap orang keliling boleh membantu serba sedikit.


Kepada kesayangan :

Oh, saya minta maaf lagi. =( Saya sayang awak. Sangat. Sangat. Sangat. Harap awak juga sentiasa begitu. =)

p/s : saja menggedik kat sini. Sebab tak pernah tulis. =P


Kepada rakan-rakan :

Err...aku memang ada sifat itu kan. Sekarang sedang cuba kikis. Aku mahu move on to the next stage. Yang mana mampu buat aku jadi lebih bagus dalam pengawalan emosi. Rugi pula tak ambil subjek pengurusan emosi dulu. Haih~


p/s : err...korang pasti tak tahu entri ini tiada kena mengena dengan entri lepas.

3 comments:

Tfaaaaaa said...

Kau dah kenape? sorry lame tak amik tahu pasal kau. Cara cakap macam aku ni boyfriend ko pulak.gasak ah.

hahah.hoi!ko cuti raya bile

Fatin Mazelan said...

uhuhu. ntah. aku suka pk mcm2 skaligus. erm..xtaw lagi bila. bos aku senyap je. dia kasi cuti sket la tu kot. hoho

mdc said...

hidup dlm dilema.biasalah.semua org pon camtu.the best reference is your parent.pengalaman diorang boleh m'bantu..