July 8, 2010

Selamat Jalan, Senah.

Quartenion. Episod kesudahan.

Sudah hampir setahun berlalu. Aku lihat kau makin kuat. Walaupun aku tahu kau masih ingat dia. Aku tahu kerana kau yang beritahu. Rakan kau dan Salim beritahu yang Salim sudah bertunang. Tahniah untuk dia. Biarkan dia gembira dengan pilihan dia. Lebih ramai lelaki lain yang baik untuk kau, Senah.

Sekarang kau sudah pun terbang ke Sarawak. Selamat menyambung pelajaran, Senah. Semoga kau berjaya mendapat segulung ijazah Sarjana Muda dengan kepujian Kejuruteraan Awam. Kami rakanmu menantimu kembali dengan senyuman. Dan berwajah baru. =)


Entri sebelum ini :
Prologue
Median
Ternion

4 comments:

iqaraz said...

selamat jalan juga senah....

ashraf said...

lama tak dengar citer pasal senah ni...tiba2 je menjelma

Tfaaaaaa said...

hahahaha..

Fatin Mazelan said...

ayap : sebab tiba-tiba aku terbaca balik cerpen aku tu. hee~