June 10, 2010

Dialog.


Sedang baru bangun tidur yang tiba-tiba nyenyak selama 4 jam. Ada call.


Aku : Ha.
Mak : Kat mana tu?
Aku : Kat bilik.
Mak : Tidur?
Aku : Haah.
Mak : Ooo..ni ada surat dari UKM.
Aku : Surat apa?
Mak : Ntah. Tak buka lagi.
Aku : Result lah kot. Buka je.
Mak : Ntah. Nantilah.
Aku : Buka je tengok.
Mak : Ok.

End call.
Selang 2 minit, telefon bimbit aku berbunyi lagi.

Aku : ya.
Mak : Kenapa macam tak grad?
Aku : Nape? Dia tulis apa?
Mak : Lulus dan teruskan pengajian. Unit yang boleh diambil 15.
Aku : Oh sebab belum habis. Kan tengah ambil short sem ni. Berapa unit kira dia?
Mak : Unit kira 98.
Aku : Ha atin grad 100. Tak cukup lagi. Kena tunggu short sem habis. Baru dia tulis tamat pengajian.
Mak : Oooo..okok.
Aku : Ha ok. =)


Tenang je bincang dengan mak pasal result. Kenapa orang lain risau? Hahaha. Apakah?

No comments: