June 12, 2010

Dialog [advanced].

Semasa di kenduri kahwin, USJ9, Subang Jaya.


mak : ni anak dara i.
kawan mak : oh dah besar dah. Ni yang sulung ke?
mak : eh tak lah. No.3. Satu dua lelaki.
kawan : dah ada menantu dah?
mak : [tercengang jap]...belum lagi. Tahun depan nak?[pandang aku]
aku : [sepantas kilat aku menggeleng] + [sengih]
kawan mak : eh yang lelaki tu? [macam nak back up aku]
mak : ntah lah. yang ni [tunjuk aku] dah habis belajar dah.
kawan mak : dah ada lah tu. [sengih kat aku]
aku : [sengih balik sudeh]


Susah jadi anak dara sulung ni. Susah bila dah dewasa ni. Susah pergi follow mak sorang-sorang. Asyik soalan tu je keluar. Haish~
Farhah balik cepat!!!




Lepas abang aku ada bini, aku kahwin.

2 comments:

RoSe_ViOleTE said...

betol2!!!
anak dara tunggal pon susah
aiyaaaaaaaa~~ (@_@)

Fatin Mazelan said...

kau bukan anak dara tunggal dah. memang 1-1 nya anak kan? huhu. memang pressure ah. ehehe