May 23, 2010

Sounds like me.



Awak selalu ada. Selalu. Tapi awak selalu diam.
Awak buat saya macam terdesak dengan awak. Mungkin bukan awak. Mungkin cara saya.

Bila saya cuba abaikan cara saya. Awak datang. Bermanja-manja.
Bila saya baru nak gembira-gembira. Awak tinggalkan saya terkapai-kapai.

Jadi sekarang, saya hanya tunggu. Tunggu sajalah awak datang minta belaian. Saya layankan. Bila awak diam. Saya abaikan. Begitulah seterusnya sampai awak betul-betul perlukan saya.

And now i am all alone. Again. Haha. This feeling is nice! But it hurts. Little.



p/s : saya bukan macam yang lepas. Saya tak faham lagi. Macam dia.


4 comments:

katrina missy tan jawali said...

errrr? kenapekah?

Fatin Mazelan said...

takde ape. bila busan. sume benda nak pk. hehe

katrina missy tan jawali said...

yo la tu. mr bunga sihat? anda bagaimane?

Fatin Mazelan said...

huhuhu. kami berdua sihat aje...ngee~