May 12, 2010

Puncak Everest cair.


1. Aku masih di ukm. Di kala rakan-rakan sekelas aku sudah kembali pulang ke pangkuan ibubapa.


2. Masih di ukm. Di kala rakan-rakan lain sudah sibuk membuat resume untuk memohon pekerjaan.

3. Masih di ukm sebab aku ada semester pendek. 1 subjek lagi. Bentuk-bentuk penulisan. U2. exam bulan 6 nanti.

4. Sedang menjalankan analisis. Researcher Assistant amatur. RM20 sehari. Perjanjian sebulan. Aku mungkin dapat RM600 nanti.

5. Kurang wang.

6. Terasa loser lagi. Lama dah tak berfoya-foya untuk gembirakan diri. Hahaha.

7. Sudah tiada banyak rakan-rakan di sekeliling. Hari-hari mungkin makan dengan Tahir je. Sebab dia aje rajin ajak.

8. Aaaaaaaaaaaaaaaaa~ busan juga.


p/s : seperti perlukan percutian lagi.

2 comments:

Anonymous said...

feymes syial aku
tq2 ahahahah

Fatin Mazelan said...

hahaha. takde la femes pun. kau org ke berapa tah aku sebut dalam blog ni.