May 7, 2010

jalan-jalan jumpa hantu.


Sedang repair tesis buat masa sekarang ni. Vaiva dah lepas dengan baik. Walaupun aku cuak nak mati. Kawan aku cakap suara aku macam orang nak nangis. Muka merah nak mati. Cuak dok!! Aku tak suka present depan orang ramai. Ramai yang tak suka. Aku tahu itu. Satu kegentaran di situ.

Ok. Sekarang tesis hampir settle. Aku dah dapat projek baru. Kajian yang serupa dengan tesis tapi lain analisisnya. Hanya sebab dia guna soalan survey aku. Dia minta tolong aku buat. Hanya dengan bertanya di facebook dan telefon mak. Semua menyatakan aku perlu lakukan.

Jadi aku lakukan. Tengok-tengok analisis lagi gempak dari tesis aku. Dah macam buat master. Rugi pula tak apply master. Kalau tak dah dapat master free-free cenggitu. aaaaaa~ hurm.

Puan bayar aku RM20 untuk sehari. Dalam perjanjian kena siapkan dalam sebulan. Matila~ matila~

Doakan aku berjaya kawan. Supaya aku boleh kembali menonton wayang. Supaya aku kembali boleh berjimba seperti dahulu kala. Haha. Bukan. Bukan. Doakan aku supaya aku mampu lakukannya. =)

Dan sebenarnya aku tak tahu nak tulis apa. Jika dah baca sampai habis, padan muka! Hehe.

p/s: I missed my friends that i met at Beijing!! Hafiz dan Yazid. Kauorang berdua memang kawan yang best ketika kita lepak di sana. Hanya kerana kauorang dera aku jalan lebih 10km untuk balik dari lepak tengok orang kissing-kissing. Terbaiklah!!


2 comments:

wann afzan said...

er...
mana crita hantu??!!!
down!

Fatin Mazelan said...

hahaha.