April 16, 2010

Totally me. In April.

Ini fakta. Yang aku rambang dari dalam diri. Juga persekitaran. Area aku saja.

1. Aku down sebenarnya. Tesis masih tak siap. Exam yang baru lepas 2 hari lepas telah sikit-sikit meragut nyawa.

2. Aku tak pasti aku grad. Oleh kerana fakta 1.

3. Agak-agak aku boleh pergi holiday?

4. Aku dah lama tak tengok wayang. Sebagai loser, filem terakhir aku tonton adalah Adnan Sempit.

5. Boling jauh sekali. Lagi lama tak main.

6. Untuk hilang stres. Untuk hilang tekanan. Aku makan. Mungkin berat dah naik sebab hari-hari makan. Pagi tengah hari malam dan tengah malam.

7. Untuk menampakkan aku mengalami tekanan. Aku tidur tak tentu masa. Aku tidur tak tentu lama atau sekejap. Paling lama 12 jam. Paling pendek 30 minit.

8. Aku boros. Baru dapat RM150 Isnin. Sekarang sudah tinggal RM40.

9. Aku rasa hidup aku sudah suram. Tapi sedang cuba untuk ceria. Kurang berjaya bila dalam bilik. Semua kepuraan jika di depan kawan.

10. Aku hipokrit. Untuk sekarang sekurang-kurangnya. Untuk kebaikan kepada kawan. Untuk memburukkan lagi hidup aku.

11. Tiba-tiba aku rasa 10 fakta ini aku menunjukkan aku sangat down. Walaupun sebenarnya sebelum tulis tadi aku fikir untuk tulis yang ceria-ceria.

12. Ok. Aku gila. Hahaha. Menarik. Aku suka. Ah! Stres~

13. Tajuk tu nampak sangat busan. Itu tajuk paling busan.

4 comments:

Saya Arif said...

pra-scene. gila.

1. leks ah.anggap extent tu pngalaman yg indah.
2. rujuk pkara diatas cuma ubah xgrad.
3.boleh. tp tinggal kete ko kt aku.
4.clash of titans best.
5.kalo lame main pon cm lame xmain gk.
6.likes this.
7.nnt cpt tua.
8.arini baru jumaat. ok la nk g mapley 2 3 mlm.
9.g tydo kt mcd.
10. yeah. likes this too.
11. nape aku rse sume cm ceria je. lg2 no 2.
12. no komen.
13. bole gk r.

Nazrin Saad said...

fakta 1, 2 dan 10 kita kongsi sama-sama boleh?

Fatin Mazelan said...

nazrin : boleh. apedehal.

arif :
1,2,3,4,5,7,8,9,10. lu gila.
selain itu wa no komen.

RoSe_ViOleTE said...

aaaa...aku pun dh semakin x betol...
fikiran kemana...
pandangan kemana...
huuu

=(