March 13, 2010

Sebulan. Cukup.

Terbaiklah. Dalam masa sebulan. Cukup-cukup sebulan. Aku tak mampu bernafas. Tersekat-sekat sudah. Pergi klinik hospital atau segala rumah sakit pun tak boleh baikpulih sakit ini. Sakit ini sakit dalaman. Sakit yang orang nampak sihat. Cuma orang yang ada penyakit ini saja akan rasa apa yang aku rasa. Kawan-kawan.

Sebulan saja. Cukup. Boleh buat alasan bunuh diri. Alasan untuk pergi mati. Sebab untuk jadi gila. Cukup. Tak payah tunggu setahun untuk nampak sangat merana. Sudah 3 tahun. Bulan ini baru aku rasa. Aku yakin aku boleh jadi gila. Tapi aku masih nak cover. Nanti semua orang lari.

Sebulan. Enough. Untuk lihat kesan pada aku. Nanti bulan Mei tengoklah perbezaan aku dengan bulan Mac hingga April. Eh! Cukup sebulan kan? Ah! Cukup juga.

Sebulan. Macam-macam boleh berlaku. Tapi aku sangat perlukan yang positif. Walaupun sekarang ini aku nampak yang negatif lagi banyak. Susah untuk ubah. Pening. Sesak nafas. Speechless. Tidak mampu berfikir sudah.


Doakan aku grad sem ini. Aku memohon. Merayu jika possible.

4 comments:

mata coklatbiru said...

saye doakan awak berjaya dengan cemerlang sem ni... :)

Farhan Saharin said...

hahaha..
rileks2...
semoga grad thn ni..
kalo x ukm masih menerima kamu..

Fatin Mazelan said...

brownblue : tankyu~

paan : even dia terima aku tetap xnak!

Aini Khalid said...

Jangan banyak main.Sikit je lagi.Sikit je! Go go!

Lepas tu kita boleh sambung main. Oh yeaah~

Another round of Perhentian perhaps?
tehehehe~