March 3, 2010

Light.

Sudah lama. Tak tulis perkara gembira. Bila baca semula blog, terasa buduh kadang-kadang. Ah! Bukan kadang-kadang, tiap kali baca mesti rasa buduh. Heh. Sebab terfikir balik. Entah apa-apa isi kandungan cerita blog ini.

Minta simpatikah? Minta respon yang hangatkah? Minta orang jijikkah? Minta orang kasihankah? Heh.


Ok. Mula sekarang. Saya cuba untuk avoid cerita karut ini lagi. Saya cuba untuk tidak tulis sedih-sedih hingga tahap capai simpati orang. Saya akan cuba. Sebab people change kan. Heh. [sudah start karut].

Ya. Di situ. Aku jumpa Light. Tidak jauh. Erk..jauh mungkin. Sila keluar dari bilik. Pergi tanah lapang. Pada waktu siang. Lihat atas. Lihat di langit. Ada satu sinar. Terik. Panas. Itu Light.

Dia bagus. Heh. Walaupun sekarang musim dia memancar. Musim dia buat orang dahaga. Tapi aku suka dia. Sebab? Bila ada dia bila aku bangun. Aku seronok. Aku jadi bersyukur sebab aku hidup lagi. Heh. Jadi aku ada masa untuk betulkan apa yang tak betul. Aku ada masa untuk cuba cari jalan untuk ubah diri dalam masa 24 jam. Aku boleh teruskan kegembiraan sehari sebelum menjelangnya dia pada esoknya.

Ah! Aku mengarut lagi.

Lepas ini aku cerita Rain dan Night boleh?

3 comments:

.khai. @ drcomot said...

woh, luahan hati ikhlas tu.. sweet~

wann afzan said...

rain??
er....

Fatin Mazelan said...

khai : erk...mmmm...aaaaa....hahahah

wann : bole kan?