March 22, 2010

Atifah Kamaruzaman bagi.

1. Siapakah diri saya di rumah.
Tak perlu tahu. Biar hanya famili dan Allah saja yang tahu.


2. Siapakah diri saya di samping rakan.
Tanya Atifah Kamaruzaman, 'Atiyah Amirah, Siti Mariam Samin, Nurul Nadiah Abdullah, Syafiq Hassan, Azlif. Maaf buat yang lain jika tak tersenarai. Mereka ini yang paling-paling tahu siapa saya sebenarnya. Bukan kamu tak tahu cuma kamu belum betul-betul kenal saya. Maaf. Lagi.


3. Lima benda yang di idam idam kan tapi tak dapat lagi
a - graduate
b - kerja
c - rumah
d - kereta
e - DUIT


4. Siapakah nama pasangan merangkap buah hati pengarang jantung saye?
setakat ini Hazriansyah Kamalsha. Jodoh pertemuan di tangan tuhan. Saya sebagai manusia hanya berusaha.


5. Ceritakan LIMA perkara saye paling suke tentang dier?
a - comel
b - cute
c - kacak
d - handsome
e - comel dan kacak


6. Tarikh membina ikatan, eceh!
aaaaaaaaaa....bulan 2? eh bulan 3...eh eh....maaf tiada tarikh. KALAU jadi, tarikh nikah lah. hoho


7. Kenangan pahit bersama pasangan anda?
Tiada. Kami suka gurau-gurau kasar saja. Kalau ada pun, why im suppose to tell the world?


8. Lagu tema chenta?
Perlu? dulu dia suka ulang-ulang lagu "jangan kau bimbang sayang" [tak tahu tajuk lagu]. Itu dulu lah.


9. Apakah perubahan yang saye nak tengok pada dier?
Kalau ada, saya beritahu dia terus.


10. Tag member lain?
I dont think so. =) saya tak suka buat tag, kenapa nak tag orang?


3 comments:

Tfaaaaaa said...

ahaha..ngok ngek

ni mesti sebab ko bosan kan?lepas tu tambah lagi, ko sayang aku..tu pasal ko pasrah je buat tag..

sebab tu aku sayang ko lebih.muahaha

Anonymous said...

ade lg la...
kiut
tuff
oyeah2...

;D

Fatin Mazelan said...

tfa : hahaha...

syg : tu senyap2 je...xleh gtaw org..agagaga~