February 1, 2010

Noor Sulawati.

Hahaha. Kau kelakarlah La. Hurm.. Maaf. Aku tulis nama kau. Maaf. Bukan untuk berjenaka. Serius! Tapi apa yang aku nak beritahu entri bawah ini bukan untuk kau. Bukan untuk Amalina Aznah juga. Bukan untuk coursemate aku. Setakat inilah. Hehehe.

Cepat tersebar ya entri aku tadi. Ramai pembaca rupanya. Aku suka. Teruskan membaca. Tapi jangan sampai attack salah orang. Hahaha. Aku punya cerita lagi dalam dari apa yang aku tulis dalam blog. Apa yang aku tulis dalam blog ini hanya lapisan atas seperti lapisan atas kulit. Epidemis saja. Tak sentuh langsung dalam sedalam-dalamnya.

Takkan aku nak cerita yang aku balik UKM semalam nangis-nangis. Jadi mangsa keadaan. Jadi tak nak balik rumah. Itu dah aibkan aku. Ini aku sudah cerita pun kira aku dah aibkan diri aku. JANGAN TANYA PASAL INI. Aku tak nak cerita.

Pasal aku ada masalah ke . Tidak ke. Kalau nak tahu, tanya Nurul Nadiah bt. Abdullah. Roomate aku selama 3 tahun di UKM. Dia tahu segala yang berlaku dekat aku selama 3 tahun ini. Penat sudah dia layan aku. Rasanyalah. Jadi tanyalah dia. KALAU dia rajin nak beritahulah. Hahaha.

Maaf ya kawan-kawan. Entri sebelum-sebelum ini ada saja maki orang. Tapi tak ada lah sampai yang minta maaf pada aku. Kali ini lain aku attack lain yang terasa. Hurm.. Maaf buat kau terasa. Bukan untuk kau. Maaf bagi pihak kesayangan aku juga jika kau terasa apa yang dia cakap tadi. Aku tak tahu apa yang kauorang borak jadi aku minta maaf saja.

Untuk kamu coursemate aku. Jika aku tak puas hati. Aku akan cakap depan-depan. Aku tahu kauorang bagaimana. 3 tahun kita 1 kelas. Aku lihat-lihat juga perwatakan kamu yang aku kenal. Jadi aku tahu kamu bagaimana. Jika ikut pandangan aku lah. =)



p/s : Maaf sekali lagi jika terasa. Aku sedang banyak masalah. Blog ini hanya sekadar suka-suka. Masalah aku tak kurang pun. =)

4 comments:

Misz SeroJa said...

bisalah 2..
kadang2 kita tulis kat blog pasal bnda lain..
owang lain plak ley terasa...
biasalah 2..
salah faham...;p

RoSe_ViOleTE said...

hailaaa....
salah paham2...

maap la jugek yeh. ne tau komen2 ak membawa kepada kemarahn or kesinggungan kawan2

chill yeh!!!

^_s::a::s::a_^ said...

huhuhu...
biasalah tu...
ambil yang jernih, buang yang keruh..
meluahkan di sini mungkin tidak mengurangkan masalah, tapi sekurang-kurangnya dapat meringankan beban..
^_^

wann afzan said...

hahah..
br phm...