December 8, 2009

Selamat ulangtahun sayang.


Ini wajah kesayangan hamba. Sudah menjangkau 19tahun katanya. [24 tahun untuk ketepatan]. Selamat hari lahir sayang. Nanti hadiah saya sertakan dengan hantaran ya. Comelkan kesayangan saya? Hahaha. Betul lah! Kalau tak, kau orang semua cemburu. Hahaha. Eh eh saya sayang awak tahu.

Manusia ini yang aku kenal pada 21 Februari tiba-tiba boleh buat aku huru-hara jika beliau tiada. Jadi aku harap beliau ini akan jadi orang terakhir untuk saya habiskan sisa hidup aku. Harap begitu. Oh! Jiwangnya aku.

Eh! Ini wajah pada bulan Julai kalau tak salah. Sekarang rambut sudah panjang. Sudah mahu jadi seperti Tamao Serizawa. Katanya lah. Tak apa. Asal awak bahagia. Saya juga bahagia. Hahaha.

Ok. Tak tahu apa mahu mengarut. Jadi, Selamat ulangtahun hari lahir awak, sayang! =)

1 comment:

adib said...

wahhh... ingtkn aku je yg suke ngaku aku ni 19thn.... hahahaha.... de org len g gak....