December 9, 2009

Jika Rain aku miliki.

Menonton Ninja Assasin semalam sangat tidak rugi menghabiskan RM11.00 pada 9 malam di Pavilion. Interesting!

Rain yang mula-mula aku lihat dalam Full House masa dia muda-muda dulu. Kurus. Sekarang mengancam ok! Cair aku lihat beliau. Ah! Nak tengok lagi cerita ini. Hahaha.

Overall menarik sebenarnya cerita itu. Aku memang minat ninja. Dari dulu. Dari Ninja Turtle ke cerita Hollywood yang ada 3 orang yang bernama Rocky, Tum Tum dan seorang lagi yang aku lupa nama beliau. Erk! Lupa pula tajuk cerita. Boleh juga kata aku taksub dengan ninja.

Menjadi lagi taksub sebab Rain. Hahaha. Tontonlah! Cair. Cair. Cair. Jika hidung boleh berdarah. Berdarah sekali. Hahaha.

Mari beri two thumbs up!

2 comments:

ayap said...

jika rain kau miliki, kesayangan kau nak letak kat mana.haha

Fatin Mazelan said...

erk! dia buat kawen..rain buat skandal2 je...hahaha