December 21, 2009

Ini future.

Ini satu kebanggaan. Ini satu arah yang mencerahkan masa depan. Ini satu perkara yang amat aku harapkan. Ini satu perkara yang aku bersyukur sangat-sangat. Ini satu perkara yang aku sudah nampak sedikit kemana halanya arah hidup aku nanti.

Ini perkara baik. Perkara terbaik. Perkara yang hilang semua huru-hara dalam otak. Hilang semua kerisauan. Hilang! Yang ada sifat bersyukur. Gembira! Penuh harapan. Yang aku tidak akan sia-siakan.

Aku tidak perlu lagi menghadap buku selepas semester ini berakhir. Harap berakhir dengan baik juga. InsyaALLAH. Aku tak perlu lanjutkan semester aku. Aku bersyukur. Walau aku tahu apa yang aku usaha itu ala kadar. Terima kasih Allah. Alhamdulillah.

Ini boleh jatuhkan airmata. Kerana gembira.

2 comments:

::SizuKa:: said...

congrates!! sure result ko gempak giler...well done! (^_^)

Fatin Mazelan said...

tak gempak tapi setakat untuk lepaskan aku untuk tak extent tu ada la.