November 13, 2009

Useless...me??

Hari ini hari Jumaat.

Last paper untuk final semester ini baru saja selesai tadi. Pada tepat pukul 11pagi semua dipaksa menghantar kertas jawapan samada siap atau tidak. Aku? Tak perlu tahu. Hanya aku harapkan apa yang telah lepas ini membuahkan hasil yang agak baik untuk semester hadapan. Mari tawakkal.

Mari raikan kemerdekaan sementara ini. Seperti biasa dimulakan dengan aktiviti wajib. Tidur. Oh,ya! Aku baru bangunlah ni. Dari pukul 12tengah hari tadi. Pedulikan ini. Sengaja nak interframe.

Perasaan tanpa ada rasa keriangan. Tak tahu mengapa. Oh! Aku tidak down. Serius tidak. Cuma aku rasa akan ada lagi peperiksaan untuk semester akan datang. *Sigh*. Aku pelik lihat rakan-rakan seperti tiada lagi azab exam akan datang. Mungkin pura-pura entertain diri sendiri supaya bergembira seketika selama sebulan seminggu sebelum kembali ke kampus semula. Mungkinlah.

Ok. Selamat pulang~.

*Otak tengah celaru nak tulis apa. Abaikan sajalah entri ini. Tidak menarik. Hurmmm...

2 comments:

Misz SeroJa said...

heeee
zaid dah kat umah dah..;p

Fatin Mazelan said...

hohoho...ak blik esok...dun worry~