August 12, 2009

sembilan : ini.

Hari ini aku masih sakit.
Hari ini aku sangat mengantuk.
Hari ini aku pergi kelas Multivariat.
Hari ini aku sedikit busan.
Hari ini aku tak tahu nak buat apa.
Hari ini ada latihan teater.
Hari ini tak tahu nak makan apa.
Hari ini aku .....

Minggu ini minggu kedua aku sakit.
Minggu ini jarang keluar. Mungkin.
Minggu ini minggu serabut.
Minggu ini minggu ketiga bulan Ogos.
Minggu ini jarang jumpa dia.
Minggu ini masing-masing sibuk.
Minggu ini belum lagi berlalu...

Bulan ini bulan Ogos.
Bulan ini bulan puasa.
Bulan ini bulan aku jatuh sakit.
Bulan ini aku jarang datang kelas.
Bulan ini aku masih yang dulu.
Bulan ini aku minum Herbalife.
Bulan ini aku nampak bulan purnama sangat cantik!

Semester ini semester serabut.
Semester ini semester tiada duit.
Semester ini semester penentuan. Sama ada extent atau tidak.
Semester ini aku banyak kali sakit. Mungkin.
Semester ini berlalu dengan perlahan.
Semester ini aku tempuh saja.

1 comment:

Tfaaaaaa said...

xsehat ke??
ish3..mkn ubat supaye dpt lepak lg.huuu