July 10, 2009

lima : tong sampah ajaib!

1. Lama juga tak tulis blog. Kini aku kembali.

2. Semester baru, baru sahaja bermula. Minggu yang boleh kuruskan badan. Ulang-alik fakulti-kolej serta merata-rata di dalam UKM ni.

3. Macam-macam juga berlaku.

4. Manusia yang dahulunya bukan main kutuk-kutuk aku [hasil pemberitahuan saksi kejadian] tiba-tiba berubah serta merta menjadi sangat baik bila berjumpa aku. Jadi betullah entri aku sebelum ni. Ini bukti yang sahih!

5. Bilik aku sangat best. 1 bilik duduk 2 orang. Siap ada toilet. JANGAN CEMBURU wahai rakan-rakan.

6. Fakta yang dah lama tapi menarik : takut kerana salah. Ini juga aku ada bukti. Serius.

7. Sudahlah salah. Lagi nampakkan cuak. Manusia itu memang kena ambil subjek pengurusan emosi atau kemahiran berfikir atau yang berkenaan dengannya. Ambil kat UKM sebab UKM ada subjek itu. Betul tak tipu!

8. Aku ada rakan time susah. Jangan cemburu LAGI ya rakan-rakan. Hahaha.

9. Bukan blog sahaja yang boleh luahkan rasa dalam hati. Myspace juga boleh! Hahaha.

10. Aku takda duit. Jadi akan jarang berfoya-foya. Kepada rakan-rakan yang ingin ajak keluar. Sila belanja atau jangan kasi tahu sama aku yang kamu nak keluar. Nanti aku kecil hati.

4 comments:

Tfaaaaaa said...

aku suke no 10.hahaha

sha89 said...

wahhh best2 fakta no 5~ :)

*jeles sudah*

hehe :)

f.a.t.i.n.f.a.s.i.h.a.h said...

ko kne gtaw gak tifa sbab b4 kuar. ko ske tny aku. wat aku kalut nk siap.huh!

fakta no.5 tu menarik tp xbesh nyer 1 blok x sosial.sume lpak dlm bilik.

NaZZy Hall said...

blik ak jua bezz..
blik 2 org, ddk 1 org..
yg lg bez??

yuran lg murah dr ko...
lalalalalaaa~