June 22, 2009

dua : pilihan minda

1. Masih lagi dalam igauan ini.

2. Zaman dah berubah. Dunia dah maju. Surat khabar juga semakin kecil.

3. Ampang dah ada tasik baru. TASIK AMPANG HILIR. Boleh jogging disana. Nak diet.

4. Hidup aku kembali normal. Sebelum ini juga normal. Cuma kali ini lebih normal.

5. Tak kisahlah apa dia nak kata. Dia perlu terima aku seadanya. Walaupun mungkin aku berubah sedikit demi sedikit. Untuk dia juga.

6. Rakan-rakan. Mari keluar bila semesta baru sudah buka. Aku rindu sebahagian dari kamu. Ini nama yang teringat sekarang. Yang lain. MAAF. Saido, Paan, Mat, A.Nas, Nadiah.

7. Betul. Kamu boleh berubah. Ikut suka hati. Ikut pendirian. Ikut keadaan. Bukan dengan kata-kata orang. Biar kamu tentukan. Ia jalan paling bahagia. Jika tidak, janganlah berubah.

8. Minggu ini peperiksaan semester pendek. Aku exam Jumaat ni.

9. Ini semua perkara yang terlintas dalam otak aku sekarang. Bukan mengarut.

10. Kamu semua baik. Percayalah!

11. Jangan terlalu control teman istimewa anda. Buruk padahnya. Aku yang tak mengawal dia juga terasa akibatnya. Hahaha [joking tersirat]

12. Otak diperlukan untuk berfikir. Jadi terlalu banyak yang aku fikirkan. Ini sebilangan. BUKAN sebahagian.

2 comments:

NaZZy Hall said...

terlalu bnyk yg ko fkrkan...
trlalu serabut utk dikomen...

hahahhahaha
jnji aku taw ko bhagia..
itu sdh ckp..

aku suka entri nie...
sbb ada nama aku..

sekian.

f.a.t.i.n.f.a.s.i.h.a.h said...

tajuk juga menyatakan pilihan.
sila pilih mana yg suka.
komen la yg itu.
x mintak komen semua.
hanya sekadar yg suka.
anda suka no.6 la jika begitu.