June 12, 2009

kau juga begitu [mungkin]


Hari ini menarik bagi aku walaupun tidak bagi kamu semua. Ini kerana :

1. Keputusan peperiksaan semester dua untuk tahun ke-2 aku ini amat membanggakan serta PALING memuaskan. Selain semester pendek yang aku ambil pada bulan Mei tahun lepas.

2. Tiada subjek yang perlu aku ulang semula. BANGGA disitu. Ternyata aku boleh buat jika rajin belajar. Dah lama sedar. Baru kali ini aku buktikan.

3. Segala hutang sama ada dengan rakan-rakan ataupun dengan UKM telah dilangsaikan. MAAF. Hutang kepada kesayangan SAHAJA belum sempurna. RM60. Aku perlu membayarnya kerana aku berkata ingin PINJAM pada beliau. [gelak sambil blur]
Masih menunggu penghutang untuk menjelaskan hutang mereka. Tunggu semester baru. Ceti ini akan menghantui kamu. LAGI.

4. Berjaya keluar bergembira bersama rakan-rakan lama. Setelah aku buat-buat lupa pada mereka selama 2tahun. Ya, aku memang cepat lupa kawan! Maaf disitu. Tapi untung ada telefon bimbit. Boleh menyimpan memori kamu wahai rakan. Boleh aku contact.

5. Aku bahagia. =)

No comments: