June 17, 2009

satu : im freak!

1. Manusia memang pelik.

2. Pelik sebab hidupan lain ada juga otak tetapi hanya manusia sahaja berakal.

3. Bila manusia buat perubahan, semua tidak pelik.

4. Bila seorang manusia berubah, orang jadi pelik.

5. Berubah kepada benda baik. Still, orang tetap pelik.

6. Jangan salahkan perubahan. Salahkan orang yang tidak boleh menerima perubahan.

7. Aku memang ganas. Maksudnya lasak.

8. Kadang-kadang aku jadi baik. Pendiam. Sopan. HANYA kadang-kadang.

9. Itu yang orang pelik. Sebab aku lain dari perangai lasak.

10. Cuba buka minda. Terima apa sahaja perubahan. Cubalah. Pasti anda gembira.

11. Aku perempuan. Tidak salah kalau aku keperempuanan.

12. Bukan tiba-tiba. Secara perlahan-lahan.

13. KAU!!! gelaklah tu. Sebab aku kata aku nak berubah.

14. Aku suka. Kau peduli apa?! Ke kau.....MEMANG PELIK.

8 comments:

NaZZy Hall said...

pelik itu bila kita keluar dari bulatan...
bulatan yg diaggp selamat oleh semua...
pdahal smpai bila nk dikongkong dlm bulatan 2?

jadi, slahkah pelik?

f.a.t.i.n.f.a.s.i.h.a.h said...

jadi bila terkeluar sedikit dari bulatan.
mengapa perlu yang dlm bulatan itu pelik?
mereka tak bolehkah terima seadanya sebab kita terkeluar sedikit dari bulatan?
ok. xpe. nnt masuk balik dlm bulatan.
jika keluar sec perlahan. kembali juga sec perlahan.

paAn BaEk said...

ishh...ishh...
x berubh slh berubh pn slh..
slh 1 perangai pelik manusia ni..
ala, kalo da bulatan tu terkongkong je n kite rasa perlu ad perubhn,
kluar tros dr bulatan tu pn xpe..
y pntg kita mahukn perubhn,
bg y xleh trima and x mahukn perubhn
biarkn mereka di dlm bulatan 2....

f.a.t.i.n.f.a.s.i.h.a.h said...

demm!!!
nape x juz trime je seadanya tanpa ada perubahan??!!
duh!

NaZZy Hall said...

kalau dlm bulatan, kita trlndg...
kalau dlm bulatan kita slmt..
jd mnsia takut nk keluar dr bulatan...

dan slalunya bila ada yg trkluar, akn dpggil freak...
yg slhnya, kita slalu fkr cmni...
kalo rmai org wat, xpelik...
kalo sorg je wat, maka pelik...

pdhl, kita xpnah tgkn dr sudut yg betul2...

tp, itu manusia...

faten~ said...

obviously korang pon salah sorang dari golongan yang memanggil org itu freak...btol?

Cik E said...

demmm! ada bulatan. ish.

Tfaaaaaa said...

trimela perubahan.apela slhnye kn