October 24, 2014

Set Hamil Shaklee Nutrisi PERLU Ibu Menyusu

Semalam saya menghadiri satu ceramah kesihatan dan kesejahteraan di Shaklee branch Sri Rampai. Ceramah pasal Nutrisi Keperluan Ibu Menyusu. Alhamdulillah banyak yang saya belajar pasal benda ni. Boleh lah dipraktikkan untuk masa akan datang. Chewah! Hehe.




October 10, 2014

Pengedar Shaklee di Malaysia - Profesional Pasal Nutrisi

Alhamdulillah. Sekarang korang semua tak perlu susah hati lagi nak cari Pengedar Shaklee di seluruh Malaysia ni. Kalau dulu, barangkali nak jumpa pun nisbah 1:1000. Sekarang dah 1:250. Dan nombor ini sedang makin berkurang.



October 3, 2014

Percutian ke Pulau Langkawi Episod 3

Akhirnya...cuaca yang ditunggu-tunggu kunjung tiba. Setelah hampir 2 hari berada di Pulau Langkawi cuaca tak berapa elok. Hujan je dari pagi (siapa suruh pergi masa tengah musim hujan ni kan?). Dapat juga kami pi buat aktiviti laut.



October 2, 2014

Promo Oktober 2014 - ESP Shaklee Harga Diskaun

Alhamdulillah. Macam tak percaya pula. Tahun ni je dah 2 kali Promo ESP Shaklee berlangsung. Yalah, killer product Shaklee ni. Dulu pernah lebih sebulan tau takde stok kat Shaklee. Menggagau semua orang cari. Tu yang agak teruja tu bila Shaklee bertindak berani buat promo lagi.

Promo ESP Shaklee Oktober 2014


September 26, 2014

Cuti-cuti Pulau Langkawi Episod 2

Kemain ada episod kan. Hehe. Ok pagi hari kedua kami sarap di hotel. Ada pancake, spageti carbonara, nasi lemak, bubur, omelette, roti bakar, salad, cekodok, buahan dan kopi, teh serta jus oren. Meriah kan? Alhamdulillah sedap pula tu. Heee.