December 10, 2014

Jiran Bukan Lagi Pencetus Pembunuhan Bersiri Di Kawasan Perumahan

Siapa pernah tengok cerita The Neighbors filem Korea tentang kehidupan yang huru-hara akibat pembunuhan bersiri di kawasan kejiranan tersebut. Tentang salah seorang jiran mempunyai perangai yang suka membunuh orang untuk kepuasan diri sendiri. Tak kira tua atau muda, semua dia rembat. Horror kan?


December 4, 2014

GST Dan Shaklee - Kita Bakal Untung 6%!

Rabu hari tu saya telah menghadirkan diri ke sesi penerangan tentang GST yang bakal berlangsung pada 1 April 2015 nanti oleh salah seorang staf bahagian kewangan Shaklee. Saya pi dengar kat Shaklee Sri Rampai. Kenapa?

Shaklee dan GST
Shaklee dan GST berpisah tiada.

November 19, 2014

Masalah Rambut Kini Bukan Punca Penceraian

Saya mengalami masalah rambut kering, rambut yang bercabang, rambut gatal dan sangat lambat untuk tumbuh. Saya alami masalah ini dari usia saya darjah 6. Bermacam-macam produk sudah saya cuba. Tapi masih tidak mendatangkan hasil.

masalah rambut gugur, bercabang, gatal, kering

October 24, 2014

Set Hamil Shaklee Nutrisi PERLU Ibu Menyusu

Semalam saya menghadiri satu ceramah kesihatan dan kesejahteraan di Shaklee branch Sri Rampai. Ceramah pasal Nutrisi Keperluan Ibu Menyusu. Alhamdulillah banyak yang saya belajar pasal benda ni. Boleh lah dipraktikkan untuk masa akan datang. Chewah! Hehe.




October 10, 2014

Pengedar Shaklee di Malaysia - Profesional Pasal Nutrisi

Alhamdulillah. Sekarang korang semua tak perlu susah hati lagi nak cari Pengedar Shaklee di seluruh Malaysia ni. Kalau dulu, barangkali nak jumpa pun nisbah 1:1000. Sekarang dah 1:250. Dan nombor ini sedang makin berkurang.